Sesja produktowa cennik

Cennik sesji produktowych może zaczynać się, tak jak u nas już od 9 zł brutto za fotografię wyretuszowaną w podstawowej formie, nadającej się już do sprzedaży. Poniżej znajdziecie informacje na temat tego, jak wygląda sesja produktowa cennik.

  • Podstawowy packshot z lekkim retuszem już od 9 zł brutto.

  • Packshot hi-end z wysokim retuszem i dbałością o specjalistyczne oświetlenie już od 50 zł brutto.

  • Packshot odzieży typu duch u nas to tylko 27 zł brutto za 3 wyretuszowane ujęcia przodu. detalu oraz tyłu wraz z uprzednim przygotowaniem produktu do sesji, w tym wypadku prasowaniem.

  • Sesja produktowa z modelką może się kształtować cenowo już od 400 zł brutto w podstawowej formie, zasadniczo koszt sesji produktowej odzieżowej to okolice 50 zł za kilka ujęć dla jednej stylizacji.

  • Flatshoty odzieży również fotografujemy super tanio bo tylko od 9 zł brutto za wyszparowane ujęcie gotowe do umieszczenia na stronie lub aukcjach allegro, amazon.

  • Zdjęcia produktowe 360 oferujemy w cenie już od 40 zł brutto za animację z 24 klatek.

  • Zdjęcia produktowe 360 oferujemy w cenie już od 50 zł brutto za animację z 30 klatek.

Potrzebujesz sesji produktowej ? Zadzwoń już dziś 665 443 277, jeżeli jesteś osobą nieśmiałą możesz do nas również śmiało napisać maila: kontakt@fotofaktor.pl

Czy zdjęcia produktów to takie łatwe zrób to sam ?

Zdjęcia produktów możemy sobie oczywiście wykonać w siedzibie firmy z użyciem najnowszego aparatu telefonicznego wyposażonego w aparat fotograficzny. Producenci prześcigają się z roku na rok w ilości megapikseli i nowoczesnych algorytmach. Nowoczesne technologie stwarzają ogrom okazji do optymalizacji kosztów. Każdy przedsiębiorca jednak musi sobie odpowiedzieć na kilka kluczowych pytań:

  • Czy starczy mi czasu na wszystko co zamierzam wykonać samodzielnie?

  • Czy wykonując każdą najdrobniejszą nawet operację wewnątrz własnej organizacji we własnym zakresie nie przegapię w międzyczasie pojawiających się szans rynkowych?

  • Czy umiem odpowiednio wyeksponować zalety oferowanych przez siebie produktów?

  • No i jak sprytnie wyciąć ze zdjęcia dywan albo wykładzinę aby produkty wyglądały mniej więcej tak, jak w konkurencyjnych sklepach internetowych?

 

Ja nie zrobię ? Potrzymaj mi karton

To jedynie część wątpliwości początkującego przedsiębiorcy w zakresie przygotowania sprzedaży internetowej. Sesja produktowa cennik? O kurczę, to pewnie musi być strasznie droga usługa, czy stać mnie na taki wydatek? W tym momencie prawdopodobnie podejmując próby rozwiązania wszystkich kwestii cały czas zastanawiasz się nad skromnym budżetem i minimalizacją jego uszczuplania. Tak naprawdę bez względu na wielkość budżetu to czas jest Twoim pieniądzem. Dlaczego ? Przyczyna jest być może nie aż tak oczywista, jak mogłoby się początkowo zdawać ale uwierz mi, że koszt alternatywnych korzyści to potwór, który zjadł już niejedną firmę. Światowa gospodarka opiera się na wymianie. Nie dlatego, że fajnie jest czekać trzy miesiące na dostawę z Chińskiej Republiki Ludowej a dlatego, że ta gospodarka jest potęgą pod względem optymalizacji kosztów. Jako doświadczeni fotografowie i graficy doskonale wiemy jak trudne jest zarabianie na fotografii :). Musieliśmy zoptymalizować koszty naszych działań do minimum, aby Tobie bardziej opłacało się wynająć fotografa, oszczędzić czas i jeszcze szybciej wprowadzić produkty do skutecznej sprzedaży mogąc skupić się na efektywnych formach dotarcia do klientów. Jeżeli zastanawiasz się, jakie przewagi oferuje profesjonalna sesja produktowa cennik znajduje się powyżej.

665 443 277
kontakt@fotofaktor.pl