Cennik packshotów a fotografia produktowa na allegro
Świadome i skuteczne kreowanie wizerunku marki w internecie, jest w obecnym czasach nie małym wyzwaniem. Powodzenie w tej kwestii, może zapewnić firmie znaczące zyski. Budowa wizerunku, to sprawa skomplikowana, składająca się z wielu problemów do rozwiązania. Jednym z nich jest właściwa prezentacja oferowanego przez markę produktu, a zdjęcia packshotowe są jednym z lepszych rozwiązań w tej dziedzinie, często niezbędnym do odpowiedniego zaprezentowania oferty.
Packshot cennik
Pakshot cennik |
Cena |
Packshot Allegro Amazon |
9 zł brutto |
Packshot Odzieży Mody typu duch ( pakiet 3 fotografie ) |
27 zł brutto |
Packshot aranżowany |
od 40 zł brutto |
Packshot Hi End ( zaawansowany retusz, aranżacja, scenografia publikacje, bannery, szyldy reklamowe ) |
Od 50 zł brutto |
Packshot 360 24 fotografie |
40 zł brutto |
Packshot 360 36 fotografii |
50 zł brutto |
Packshot odzieży na płatko |
9 zł brutto |
Packshot to bardzo popularna technika fotografii specjalizująca się w odpowiednim przedstawieniu produktów, tak by odwzorować je bardzo wyraziście i dokładnie. Tego typu zdjęcia bardzo często w praktyce znacząco ograniczają liczbę ewentualnych zwrotów zakupionych przez klientów towarów, co jest nieustannym problemem sklepów internetowych. Dzięki swojej minimalistycznej formie packshot umożliwia podkreślenie zalet prezentowanego obiektu przez fotografa.
Zdjęcia packshotowe ze swojej definicji to zdjęcia bardzo proste, skupiające całą uwagę odbiorcy na prezentowanym obiekcie. Umożliwia ono szczegółowe ukazanie produktu, co w kwestii internetowej sprzedażny, powinno być najistotniejsze. Jeżeli klient ma możliwość szczegółowego zapoznania się produktem, chętniej go kupuje, bowiem jego wiedza na temat produktu jest większa niż w innych przypadkach.
Wykonanie odpowiedniego zdjęcia packshototwego wymaga dużej znajomości technik fotograficznych. Tak proste zdjęcie, jakim wydaje się być packshot jest bardzo trudne w wykonaniu, łatwo tu bowiem o błędy, a nawet najmniejszy jest w stanie zepsuć całe zdjęcie.
Jest także możliwość zrealizowania zdjęć produktów w plenerze, a ich efekt przy odrobinie wysiłku mogą być bardzo korzystne. Konieczne jest natomiast umiejętne dobranie otoczenia ze względu na specyfikę prezentowanego obiektu, a także korzystne warunki oświetleniowe bez których nie damy rady uzyskać oczekiwanych efektów.
Studio to bardzo dobrze przystosowana, uniwersalna przestrzeń, pozwalająca dzięki swoim możliwością, wprawionym fotografii bez ograniczeń kreować setki interesujących sytuacji, korzystnych dla przedstawiania produktu. Istotnym aspektem jest ewentualna powtarzalność konstruowanych w studio fotografii, zwłaszcza jeśli zależy nam na odpowiedniej spójności strony sklepu internetowego, dającego dobre pierwsze wrażenie, które tak istotne jest w sieci i wpływa na wizerunek marki w świadomości konsumentów.